Japon Balığı Çiftleşmesi

Yazar: - Kategori:
Yayın Tarihi: - 14:17

YouTube Preview Image

Japon balıklarının çiftleşme anı…


Bir önceki yazımız olan Akvaryum Sözlüğü, A başlıklı makalemizde Akvaryum balıkları, akvryum ve balık hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler:, , , ,

Japon Balığı Çiftleşmesi için yapılan yorumlar : 51 Yorum yapıldı


  1. vermek istemeyen  yorumladı. 20:27 - 24 / 02 / 2009:

    ya bu balıkları beslemek çok zor

  2. burak  yorumladı. 18:09 - 21 / 03 / 2009:

    yo
    hiçde zordeğil bence balıklar insana huzur veriyorrrrr

  3. mujdat  yorumladı. 16:49 - 29 / 03 / 2009:

    lan jopon hemen ölüyor o beslenirmi al beta 1sene yaşasın fanusun içinde hemde akvaryuma gerek yok

  4. burak  yorumladı. 20:00 - 01 / 04 / 2009:

    yok yaha beta sarmıyor beni icine dere balığı aldık bütün balık ları yok etti babamda kızdı bana dere balığı aldığım icin

  5. isimsiz  yorumladı. 15:09 - 29 / 04 / 2009:

    SANA KATILIYORUM BURAK EN GÜZEL BALIK CİKLET BALIGI BİR DORUŞTA 40 TANE DORUYOR

  6. yesil  yorumladı. 22:20 - 29 / 04 / 2009:

    arkadaşlar ben ankaradayım .benim bombeli 1 metre büyüklüğünde süper özel masalı akvaryumum var. ama balıklarım çok fazlalaştı bu akvaryum yetmiyor.benimle en az 150 cm büyüklüğünde masalı akvaryumla takas etmek isteyen olursa görüşelim

  7. eyüpcan  yorumladı. 15:10 - 20 / 05 / 2009:

    benim yazru japon balığı hep suyun üstüne çıkıo neden?

  8. ONUR  yorumladı. 11:58 - 28 / 05 / 2009:

    havasızlıktan olabilir motor warmı akvaryumda?

  9. Amazing Weight Loss Story  yorumladı. 22:31 - 28 / 05 / 2009:

    Thanks for posting, I very much enjoyed your latest post. I think you should post more frequently, you evidently have natural ability for blogging!

  10. My Amazing Weight Loss Story  yorumladı. 05:06 - 29 / 05 / 2009:

    Thanks for posting, I very much enjoyed reading your newest post. I think you should post more often, you evidently have talent for blogging!

  11. burak  yorumladı. 08:35 - 29 / 05 / 2009:

    lepistes aldım cok güzel bi yavruladı 32 tane

  12. Berkay  yorumladı. 09:24 - 29 / 05 / 2009:

    ben çok seviyorum elimden yem yiyolar Japon balığının dişisinde anüsünde 2 kuyruk olursa 1 kuyruk olursa erkek
    oluuyor Daha çok şey biliyorum ama burda yayınlayamam

  13. Berkay  yorumladı. 09:25 - 29 / 05 / 2009:

    ben çok seviyorum elimden yem yiyolar Japon balığının dişisinde anüsünde 2 kuyruk olursa dişi 1 kuyruk olursa erkek
    oluuyor Daha çok şey biliyorum ama burda yayınlayamam

  14. mustafa  yorumladı. 16:45 - 20 / 06 / 2009:

    benim 2 balığım var biri digerinin kuyrugu arkasında dönüpturuyo yavrumu yapçaklar bide sularını değiştirsem bişi olurmu

  15. mustafa  yorumladı. 16:47 - 20 / 06 / 2009:

    benim yapon balıklarım 3.5 seneden beri yaşıyo valla ikiside10cm. boyunda belkide daha büyük

  16. hamza  yorumladı. 16:54 - 06 / 08 / 2009:

    benim bir tane tul kuyruk japon balıgım var 6 yıldır besliyorum yanına balık alacamda hangi baliklarla uyum sagliyabilir birde hangi balıklarla ciftleşir ciftlesme dönemi ne gelmişmidir yardımcı olursanız sevinirim

  17. lefaz  yorumladı. 12:56 - 05 / 10 / 2009:

    benim 3 tane japon balığım 8 aydır yaşıyolar inşallah ölmezlerr onları çok seviyorum ya cinsiyetini nasıl anlıcazz yardım ederseniz çok mutlu olurumm

  18. damla  yorumladı. 19:44 - 05 / 10 / 2009:

    benimde lepisteslerim var ama birbirlerinin kuyruklarını çıkartıyorlar bende daha yeni beta aldım çiftleştiricem ama ddişisini bulamıyorum her yere baktım yok yha

  19. Emre  yorumladı. 21:18 - 20 / 12 / 2009:

    Benim balıklarım 1 senedir yaşıyolar yemlerini yedikten sonra hep kafalarıyla arkalarına vuruyorlar.

  20. samet  yorumladı. 14:53 - 24 / 12 / 2009:

    arkadaşlar fanusta 2 tane japon balıgı yaşarmı

  21. selim  yorumladı. 09:11 - 27 / 12 / 2009:

    hayır olmüo . güzel bakmadığın için oluodur

  22. selim  yorumladı. 09:12 - 27 / 12 / 2009:

    yaşar

  23. deniz  yorumladı. 13:16 - 28 / 12 / 2009:

    arkadaşlar japon balıkları kaç yaşında çiftleşiolrr bilginiz varmı teşekkğr edrm

  24. tugay  yorumladı. 18:14 - 29 / 12 / 2009:

    japon balıkları kaç gündyumutlarlar lüt fen cevap veriniz

  25. cappar  yorumladı. 19:41 - 07 / 01 / 2010:

    benim beta var dişisini zor buldum çok zoe yaa ama çok güzel balıklar beta balığı benim şimdiye kadar 3 balığım oldu hepside beta balığıydı valla çok güzeller

  26. ömer  yorumladı. 14:23 - 12 / 01 / 2010:

    valla ya bu japonlar kac ayda ciftlesir

  27. bilal  yorumladı. 23:45 - 23 / 01 / 2010:

    benim 4 japon 2 teleskop balığım var. erkek japon sık sık dişi teleskobun arkasına kafası ile vuruyor acaba çifleşiyomu bunu anlamadım ayrı bir akvaryuma koymam gerekirmi cevap verirseniz sevinirim

    sagılarımla bilal cevaplarınızı beklerim

  28. zehra  yorumladı. 18:10 - 01 / 02 / 2010:

    teleskop balığı ile japon balığı çiftleşir mi?

  29. safa  yorumladı. 15:50 - 22 / 03 / 2010:

    evt çifleşir benim teleskobum ve japonum çifleşti ama onları ayırma yanındakileri ayır bide sana sorum olcak bilal japonların nerden anlaşılıyor kız ve erkek oldukları? cevap bekliyorum

  30. deniz  yorumladı. 20:31 - 29 / 03 / 2010:

    arkadaşlar japon balıkları brbirin yer mi?
    benim yeni aldiği balıklar hep birbirini kovalıyor sanki issirmaya çalışıyor.
    bana yardım lütfen bu balıkları ayırıyım mı?

  31. japon balıkları birbirini yemezler benim 2 tane japon balığım var birbirlerini yemniyorlar  yorumladı. 15:13 - 05 / 04 / 2010:

    hayır japon balıkları birbirlerini yemezler

  32. mehmet  yorumladı. 14:36 - 07 / 04 / 2010:

    beni 8 tane japon balığım var. akvaryumda durkun duruyor bazıları neden olabilir.

  33. esra  yorumladı. 20:29 - 19 / 04 / 2010:

    hiçte bile en üstteki yorumlarda japon yaşamaz diyo ama benimkiler fanusta 15 aydır yaşıyorlarrrr hııh 😀

  34. esra  yorumladı. 13:21 - 22 / 04 / 2010:

    ya benim erkek balığım sürekli dişiyi kovalıyo kuyruğunu falan ısırdı hep napmaya çalışıyolar anlamadımmmmm ayırıyımmı ikisini??

  35. yolcu  yorumladı. 21:43 - 01 / 05 / 2010:

    ya arkadaşlar japon birbirini yemez diyen kim ya, illaki video sunumu çekip gönderim. resmen yiyor ya bendede var.

  36. arda  yorumladı. 10:13 - 13 / 06 / 2010:

    arkadaşlar benim 6ciklet dişili ve erkekli 2 tanede yunus ciklet var 2 tanede çöpcü alıcam sorun olurmu motorlu kumlu akvaryum uzunluk yanlar 50 cm dik 25 cm yardımcı olursanız sevinirim

  37. zeynep  yorumladı. 10:16 - 22 / 06 / 2010:

    ya bnm 2 tane japon vr ama kızmı erkekmi bilmiombazen kovalıyo kızmıı erkekmi nasıl anlıyacam

  38. mahmut  yorumladı. 11:33 - 15 / 10 / 2010:

    benim 2 tane japon balığım var.birisi turuncu diyeri sarı sizce arkadaşlar bu iki balık çiftleşirmi?kaç yılda yumurtlar?

  39. mahmut  yorumladı. 11:35 - 15 / 10 / 2010:

    ya benim arkadaş bana 2 ciklet vercek.kaçmetre akvaryum gerekir?=):D

  40. MeMoo  yorumladı. 19:42 - 11 / 12 / 2010:

    benim 3 japonum var 1 yıldan beri yaşıyolar 2 erkek bir kız birini karnı aşırı derecede şiş türü shubunkin japon bir tanede kuyruklu yıldız var karnı şiş olanı hep kovalıyor naPabiLiRiM YaRdıMMmMMM !!!!!

  41. ibrahim  yorumladı. 15:30 - 14 / 02 / 2011:

    merhaba ben istanbulda yaşıyorum.akvaryumda 14 tane japon var.3 tanesi büyük diğerleri boyları küçük.ancak içlerinden bir tanesi habire diğerlerine saldırıo neden.birde japon balıklarının çifleşme dönemleri ne zman balık beslemede yeni olduğum için bana bilgi verirseniz sevnirim.japon balıklarının cinsiyetlerini nasıl anlarım bunun iiçinde bilgi istiyorumm….

    her ŞEY İÇİN TEŞŞEKÜRLER…

    HAYIRLI KANDİLLER…..

  42. nebiye  yorumladı. 12:05 - 09 / 04 / 2011:

    JAPONLA LEPİSTES YAŞAMAZ
    JAPON FANUSTA YAŞAMAZ SİNİRDEN SİNDİRİM SİSTEMİ BOZULUR
    JAPONA EKMEK BİLE VERİLİR
    SOĞUK SUDA YAŞAYABİLİRLER

    DAHA FAZLA BİLGİ EDİNMEK BURADAKİ YORUMUNUZUN BAŞINA ‘NEBİYE’ YAZIN CEVABINIZI YOLLARIM 🙂

  43. fatih  yorumladı. 17:55 - 09 / 08 / 2011:

    arkadaşlar ben yeni balık beslemeye basladım. 2 japon balığım var bunların dişimi erkekmi olduğunu nasıl anlarım yardımcı olabilcek varmı?

  44. caner  yorumladı. 07:47 - 22 / 12 / 2011:

    japon balıklarının en verımlı dogurma zamanı 2.5 yasından sonradır balıklar çiftleştikten sonra tropik balıklarda 10 gunde bır yumurtlarlar yetıskın japonbalıklarınızın beslemesınde haslanmıs ıspanak ve yumurtaa sarısı verırsenız saglıkları acısından cok ıyı olur ve kabızlıktan da kurtulurlar…

  45. enver  yorumladı. 20:06 - 31 / 12 / 2011:

    arkadaşlar ben yeni balık beslemeye başladım 7tane japon balığım 2tane köpek balığım var japonlardan birinin yan tarafında pulları döküldü ama diger balıklara göre daha hareketli mantar olabilir diye ilaç kullanıyorum diğerlerinden ayırmadım sorun olurmu şimdide biri birine sürtüyor hemde kovalıyor çiftlesiyormu acaba bu konuda acemiyim bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler…

  46. holosko21  yorumladı. 16:08 - 04 / 10 / 2012:

    arkadşlar 2 tane yavru japon balığım var yeni aldım hangisi dişi hangisi erkek nasıl anlayacam ve fanusta çiftleşirler mı cvplarsanız sevinirim

  47. çağla  yorumladı. 19:12 - 05 / 01 / 2013:

    Benim 2 tane fanusta balığım var…Alalı 1 hafta oldu Teki öbürünü kovalıyo çifleşiyolarmı bilmiorum…Bazende kuyruklarını ısırıyolar 🙂

  48. Talha  yorumladı. 06:34 - 30 / 03 / 2013:

    arkadaslar şiddetle öneriyorum japon bakmayın cikleten iyisi benim 55cm lik akvaryumda 16tane japon vardı 2 haftada bir temizliyordum. Ama simdi japonları sattım yerine 2 kadango ciklet 2 sarı prenses 2 yunus 2 kristal ciklet aldım balıkların hepsi kol gibi olmasına rağmen 2 ayda bir temizliyorum.vede ciklet akıllı balıktır japon gibi kendi yavrularını yemez ciklet daha çok gerçek bir anne baba gibi, diğer balıklar yumurtaları yemesinler diye nöbet tutuyolar sırasıra yavrular çıktığı zaman anne ağzında taşıyor yavrularını

  49. hsn  yorumladı. 09:33 - 19 / 10 / 2013:

    arkadaşlar bnm 4 japonum var biri 3 kuyruklu diğerleri 2 üç kuyrukluyla iki kuyruklu çiftleşirmi bide şöle diyolar anüsün ordaki kuyruk iki tane ise kız tek ise erkekmiş doğrumu lütfn yardım edinnn

  50. kerim  yorumladı. 15:40 - 02 / 11 / 2014:

    arkadaşlar vatoz salataık yer bu biliyormusunuz:)

  51. abdul kadir  yorumladı. 03:12 - 16 / 11 / 2015:

    arkadaşlar bizde 80 lt akvaryum vardi japon dan melege köpek balığına hepsine baktım şimdi 3 yıldır bakmıyoruz ben tekrar bu sefer beta bakmayı düşünüyorum yabancı olduğum bi balık turu eğer bakan varsa balığın nasıl bi duruş sergilediğini anlatırsanız sevinirim .

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sitemizde akvaryum balıkları, balık hastalıkları, yavru alma, akvaryum şartları, dekorasyon, cinsiyet ayrımı gibi konular hakkında detaylı bilgi bulabilir ve akvaryum dünyasına açılan yolculuğa merhaba diyebilirsiniz.

Sitemap