Sarı Prensesin Çiftleşme Anı

Yazar: - Kategori:
Yayın Tarihi: - 14:24


YouTube Preview Image

Bir önceki yazımız olan Zebraların Üreme Anı başlıklı makalemizde Akvaryum balıkları, akvryum ve zebra hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler:, , , ,

Sarı Prensesin Çiftleşme Anı için yapılan yorumlar : 31 Yorum yapıldı


  1. burak  yorumladı. 08:34 - 07 / 11 / 2008:

    moli lepistes çiftleşirmi?

  2. nilgun  yorumladı. 16:39 - 21 / 01 / 2009:

    vdio nerde göremiyoruz

  3. burAK  yorumladı. 12:23 - 11 / 03 / 2009:

    çiftleşmez moli moliyle veya velivfera il çiftleşir

  4. oğuzhan  yorumladı. 18:58 - 23 / 03 / 2009:

    belki ama benim moliler çıftlsiyo

  5. ahmet  yorumladı. 15:13 - 25 / 03 / 2009:

    slm sizden bir rıcam olacak bende 4 dişi 1 erkek var akvaryum 70 santım burdan yavru ala bilirmiyim birde renkleri siyah oluyor bunlardan bir şey olurmu bana bir yazarsanız sevinirim kolay gelsin

  6. kaan  yorumladı. 17:28 - 18 / 05 / 2009:

    arkadaşlar bende 7 adet sarı prenses var 27 adet yunus 10 adet beyaz p renses 2 iceman var sarı p.den hala yavru alamadım bana bu konuda yardım edermisiniz akvaryum 200lt şimdiden teşekkür ederim..

  7. klapmee  yorumladı. 23:25 - 20 / 05 / 2009:

    slm arkadaşlar bende yeni başladım cikletle başlıyorum bende 2tane sarı prensen dişi erkek 2tane yunus dişi erkek 2tane paslı prensen dişi erkek 2tane malawi 2tane dişi erkek olmak üzere 8 ciletvar tahta kalenin ordan aldım pazar günü aldım aldıgım gün sarı prensesler yuvarlak şekilde birbirini kovalıyor heralde çiftleşiyor sizcede öylemi ben fazla bilmiyorum eyer çiftleşmişse nezaman yavru alırım ayırmam gerekirmi diyerleri yavruları yerlermi kusturmak balık için ne derece iyi bişey daha yavruları kusturduktan sonra ne yapmalı ayrı akvaryumda annesiylemi kalmalı

  8. muzaffer  yorumladı. 12:50 - 21 / 05 / 2009:

    Arkadaşım çok balık old için çiftleşmeleri zaman alabilir ama akvaryum büyükse bişe olmaz ve saksı gibi yada magaralı bir kaya olması çiftlşmeleri kolaylaştırır o kendi etrafında dönmeleri ise kur yapmalarıdır çiftlşme anlamına gelmez yani Diger arkadaşlara soruyorum bnm yetişkin bi ahli var ama erkegi yok sadece 2 tane küçük ahli var ama onlarla çiftleeşemz ve bnm ahli bnm yunusla kur yapıyodu ve agzına yumurta almş ve 1 haftadan beri agzında duruyor bu konuda görüşleriniz ne olur bekliyorm

  9. muzaffer  yorumladı. 12:57 - 21 / 05 / 2009:

    kaan kardeşim digerleri rahatsız ediyo olabilir yada baskın olabilirler sarı p ler mavi yunuslar ii ıcemanı bilmiyorum ama beyaz p leri elden çıkar yunusları azaltyetişkin erkek 2 tane 10tane dişi olsun yeter akvaryumun büyüklügü iii ve sarı prenseslerinde dişi sayısı erkeklerden fazla olsun hatta 2 erkegi geçmesn ve saksı gibi yada delinmiş taprak çömlekler satılıyo onlarda etkili olur (ADANAdan)

  10. kahraman  yorumladı. 14:39 - 09 / 06 / 2009:

    merhaba bende 2 adet s.p war ama hangısının dısı oldugunu bılmıyorum lutfen bana yardım edın

  11. kahraman  yorumladı. 14:40 - 09 / 06 / 2009:

    nasıl cınsıyet ayrılır ya

  12. kahraman  yorumladı. 14:42 - 09 / 06 / 2009:

    koyu sıyah olan dıgerını kowalıyo acaba kowalayan erkek olabılırmı?bırısınde nokta war dıgerınde yık bu noktalar ne anlama gelıyor

  13. HASAN ÖZYİĞİT  yorumladı. 20:46 - 14 / 06 / 2009:

    arkadaşlar lütfen acemi olanlar lepistesle başlasınlar 200 adet karışık çiklet var akvaryum 750 lt su var arkadaşlar balıklar çiftleştiğinde dişi balığın gıdığı şişer ve 15 gün sonra atar ve yer yavruyu bu yüzden 5gün sonra sen balığı sağıp kuluçka makinesine koyarsan yavrulaar sağlam olur

  14. HASAN ÖZYİĞİT  yorumladı. 20:48 - 14 / 06 / 2009:

    balığn arka kuyruğunda tek ve ya2 nokta olursa dişi burnu kararırsa (sarı prenses) erkek kuyrukta 3 ve ya daha fazla

  15. qarizma  yorumladı. 18:42 - 15 / 07 / 2009:

    cikletler için en az 400 litre su lazım

  16. fatih  yorumladı. 10:49 - 30 / 07 / 2009:

    arkadaşlar merhaba 250lt akvaryumum var 3 dişi bir erkek sarı prenses besliorum ama bir türlü üremiyorlar ne yapmam gerekiyor

  17. elif  yorumladı. 09:17 - 17 / 08 / 2009:

    ya arkadaşlar benim sarı prensesimin arkasında 1 tane nokta war.ama siyah çizgileride war erkek mi dişimi?

  18. balıq  yorumladı. 17:19 - 02 / 09 / 2009:

    bn sarı balık ve japon balığını aynı akvaryuma koydum ama aynı boydalar sarı prnses devamlı japon balığına karışıo naapmalıım

  19. rap_quzel  yorumladı. 15:34 - 27 / 10 / 2009:

    yha bnim 5 tane sarı prensesim var nasıl erke yada kız oldugunu anlayacagım

  20. yalova  yorumladı. 17:01 - 09 / 12 / 2009:

    arkadaslar ben yeni balıkları yetiştirmeye basladım 5 tane ciklet var onlarla hangi balılar dost veya düsman lğtfen yardım edin

  21. oğuzhan  yorumladı. 14:50 - 27 / 12 / 2009:

    Balıkçıda duydum ciklet balıklarının yanına japon koyarsak ciklet balıkları japon balıklarının kuyrğunu yermiş zaten japon balığı güzel deil. bendeki balıklar
    Astronot ciklet,2 tane sarı prenses,papağan ciklet,
    4 tanede zebra balığı var.

  22. oğuzhan  yorumladı. 14:53 - 27 / 12 / 2009:

    arkadaşlar 22 tane balığım vardı 20 si öldü sonra balıkçıya gittim.Balıkçı ya balıkların durduk yere ölüyor dedim bana balıklarda benek varmı dedi var dedim
    bana ilaç verdi bunu sabah akşam akvaryuma 3 damala sık iyi olurlar dedi ve doğru.bence sizde alın iş işten geçmeden.

  23. oğuzhan  yorumladı. 14:56 - 27 / 12 / 2009:

    arkadaşlar bende astronot papağan felan var 2 tane sarı prensesim var bunların biri erkek diğeri dişi bunlar akvaryumda başka balık varken çifleşebilirmi.

  24. ahmet  yorumladı. 22:14 - 22 / 03 / 2010:

    YUNUS BALIĞIyla SARI PRENSES çiftleşirlermi bi bilgisi olan varsa cevap bekliyorum.bende Sarı prenses,yunus,portakal cikletleri var.yunusla sarı prenses yada hangisi hangisiyle çiftleşir kendi cinsi haricinde ?

  25. samet  yorumladı. 20:06 - 28 / 03 / 2010:

    arkadaşlar arowana balığının yavrusunun fiyatı nekadardır bilen varmı!

  26. safa  yorumladı. 19:14 - 07 / 04 / 2010:

    merhaba arkadaşlar ben sefa ben sarı prensesler alıcam akvaryumum 41cm 30lt alıyo orda yaşarmı nasıl bir ortam olmalı

  27. safa  yorumladı. 19:16 - 07 / 04 / 2010:

    yine ben sefa yumurtaları ağzında taşıdıhını nerden anlıcaz.

  28. Mehmet Emin  yorumladı. 20:43 - 17 / 10 / 2010:

    dişi balığın gıdığı şişer o yumurtaları atmadan 2 gün önce fln sen kustur

  29. mahmut  yorumladı. 14:45 - 19 / 02 / 2011:

    cikletlerde beslenecek japon sadece KOİ türüdür.koi diyer japonlara nazaran daha sert vede hızlı ama bi okadar uysaldır lepisteslerle bile yaşar fakat diyer hantal japonlar cikletlerle yaşamazlar katliyam olur.
    100 ila 150 LT akvaryum cikletler için minumumdur 9 senedir bu işi yapan bir akvaryumcu tanıdığım var ordan örendim ayrıca ilk başlama için lepistesi tercih etmem ciklet beslemem ben diyenler pilati ay moli, moli gibi balıklarla başlarsa daha iyi olur çünki lepistes narin ve en dandik balıktır ben 1 ay içinde bir çok lepistes attım en ufak bişide hastalanıp ölüyorlar. saygılar.
    lefkelee_asik@hotmail.de

  30. BİLAL  yorumladı. 00:27 - 10 / 08 / 2011:

    Selam arkadaşlar bende 9 tane dişi sarı prenses 1 tane erkek mavi prenses var acaba bunlar ürerlerimi 1.5 senedir bakıyorum hiç yavru alamadım akvaryuma şimdilik bir kupa koydum onun yüzünden çifleşmiyo olabilirler mi.Akvaryum uzunluğu 50cm genişliği 20 cm dir. 1 tane daha sarı preses erkek almayı düşünüyorum. biri bana bişey söylesin ona göre hareket edicem sizden yardım bekliyorum…

  31. serkan  yorumladı. 14:54 - 17 / 03 / 2012:

    sarı prenses çıfleştikten nekada süre sonra kusturmalıyız?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sitemizde akvaryum balıkları, balık hastalıkları, yavru alma, akvaryum şartları, dekorasyon, cinsiyet ayrımı gibi konular hakkında detaylı bilgi bulabilir ve akvaryum dünyasına açılan yolculuğa merhaba diyebilirsiniz.

Sitemap